یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





عاشق شو ار نه روزی کارِ جهان سر آید :)

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۶ ب.ظ

توی وضعیت سفیدم باهات

متضاد منی ولی رفیقم باهات

من سیاهم و تو سفید فرقمون زیاد

اما جالب اینه کاملا به هم میایم

تیرگیِ من با روشنی تو

قشنگه بعد شب تیره روشنی صبح

تو دلیلِ من برای موندنی

من دلیلِ تو*-*

... 

شنیدی میگن جوونی که مجرد بوده فوت کرده تو اعلامیش میزنن جوانِ ناکام... 

اما من میگم به ازدواج نیس!

تو میتونی چندین سال زندگی مشترک داشته باشی اما هیچ وقت معنیِ و طعمِ شیرین و گسِ عشق رو نچشیده باشی که از نظر من به اون آدم هم باید گفت ناکام :)

میدونی، من هیچ وقت به کسی حسودیم نشد، مثلا دوران مدرسه که همه بچه ها از این کیفایِ چرخ دار داشتن که عکسِ سیندرلا روش بود و من نداشتم! هیچ وقت حسودیم نشد، یا اون خودکار اکلیلی بو دار ها که هرکسی داشت ینی خیلی خفن بود یا بزرگتر که شدم و بعد از عید همه بچه هایِ مدرسه مدترین(از نظرِ من خزترین) کیف و کفش ها رو میپوشیدن و میومدن مدرسه که باهاش پُز بدن و من اون مدل لباس/کفش رو نداشتم هیچ وقت دلم نمیخواست...

یا وقتی بزرگتر شدم وقتی میرفتیم خونه اقوامی که از ما سطحشون بالاتر بود به خونه و زندگیشون حسودیم نمیشد... 

و تنها تو این سال ها که دستِ چپ و راستم رو شناختم، به کسی که طعمِ عشق رو چشیده بود حسودی میکردم و حتی میکنم :)

میدونی بنظرم دنیایِ اونا یطورِ دیگه‌ای رنگیه... 

تنها چیزی که میتونه یه آدمِ کاملا معمولی رو خاص کنه عشقه.

مثلا همین پارسال که شنیدم یکی از اقواممون که مادرش براش آرزو ها داشت و رفت دختری خیلی خیلی معمولی و سطحِ پایین رو گرفت!

همش با خودم میگفتم ینی اون دختر چی داشت؟ چی اونو در نظرش انقدر خاص کرده بود که تمام فاکتور هایی که یه روزی برای ازدواجش بهم میگفت رو زیر پا گذاشت و پاشو کرد تو یه کفش که یا فلانی یا هیچ کس.

و حالا بهش حق میدم، عشق یطورِ خاصی آدمی رو برامون جذاب میکنه. 

آخ که آگر این حس دوطرفه تجربه بشه چقدر میتونه نآب باشه. 

و وصال... 🕊️

خب دیگه حسودی کافیه :) 

[به درگاه خدا با بغضی در گلو دعایِ زیر را زمزمه می‌کند] 

اللهم الرزقنا عشــ✨ـق. 

اللهم الرزقــ❤️ــنا....

برای بارِ شونصدم موزیکِ" تویِ وضعیت سفیدم باهات" را پلی می‌کند. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶
خانمِ سین

نظرات  (۱)

کل متن داشتم می‌گفتم منم همین‌طور :)

حتی نشد یه دفعه یه طرفه عاشق بشم :/

ای خدا

ان‌شاءالله قسمت همه 

پاسخ:

ان‌شاءالله^-^ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">