یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





مردودشدگانیم...

سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۴ ب.ظ

وضعیتم شده عین اون بچه‌ای که میدونه دقیقا کدوم درس رو گیر داره و هی از اون نمره کم میاره که باعث میشه معدلش اُفت کنه و نتونه بره مقطع بالاتر... 

هربار هم برای امتحان اون درس، حسابی میخونه و تمرین میکنه

ولی وقتی میره سر جلسه 

میبینی هیچی یادش نیست!!! 

و دوباره و دوباره و دوباره مردود میشه... 

آره خلاصه 

دقیقا تو این وضعیت گیر کردم! 

چندین ساله که گیر کردم! 

اما خدایا، ای معلمِ صبور و دلسوزِ دانش آموزای خنگی مثلِ من 

میشه تو هیییییچ وقت ازم ناامید نشی؟ 

حتی اگر خودم از خودم ناامید شدم 

اما تو نشو. 

تو اجازه بده انقدددد از این امتحانت مردود بشم و باز تلاش کنم تا بالاخره با نمره‌ی کامل پشت سر بذارمش. 

و امان از این امتحان سخت 

امان... 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۲
خانمِ سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">