یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





پریشانی

دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۵۳ ب.ظ

کاش یکی تو دل من بود و می‌فهمید که چی داره بهم میگذره 

هزااار نفر دارن تو دلم رخت میشورن

حالم شده عین هوای طولانی که اصلا بهش اعتباری نیست

یک لحظه ابری

یک لحظه رعد و برق و بارش

و بعد آفتابی

....

خدایا به قلب و روحم  آرامش بده

کمکم کن به مقام رضا برسم، راضی باشم به رضات و انقدر فکر و خیال نکنم

آه خدایا...

کمکم کن

کمکم کن

کمکم کن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۵
خانمِ سین

نظرات  (۲)

۰۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۵۹ ‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد

خدا توی قرآنش بهمون یادآور و قول داده که اندوهگین نباشیم چون باهامون هست... 🍃

توکل کنین به خودش که ارحم الراحمین هست.

 

براتون دعا می کنم خواست دلتون با خواست خدا یکی باشه ان شاءالله.

لحظه هاتون سرشار از آرامشِ الهی.

پاسخ:
سلام و رحمت 
درسته حق با شماست، خیلی دارم تلاش می‌کنم اما گاهی این دلواپسی ها دست خودِ آدم نیست...
قلبا ازتون ممنونم و پیامتون خیلی خوشحالم کرد، ان‌شاءالله بهترین های دنیا و آخرت روزیتون باشه ✨

از ابوتراب پرسیدند خدا را به چه چیزی خدا را شناختی؟

فرمود: به برهم زدن تصمیم‌های قطعی و شکستن اراده ها؛
فهمیدم که تدبیرکننده‌ی امور، کسی غیر از من است

پاسخ:
:) 👌🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">