یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





یه کنج از حرم...

جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ

دیدی همه رفتن کربلا و من باز جا موندم؟

واتس آپم شده پر از چت های خداحافظی و طلب حلالیت و التماس دعا...

یه مدت بود استاتوس نمیذاشت، دیروز یکدفعه متوجه شدم بالاخره استاتوس گذاشته، بازش کردم... بازم کربلا بود

ولم میخواست ازش بپرسم، تو دقیقا چیکار کردی که آقا انقد خاطرت رو میخواد...

دقیقا روبروی حرم وایساده  بود..

خدایا من از اون سری هنوز تشنه‌ام، هنوز سیر آب نشده بودم که سفرمون به پایان رسید، تروخدا زیارت کربلا رو دوباره قسمتم کن

تو رو به قدم های خسته‌ی حضرت رقیه س 😭

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۸
خانمِ سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">