یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





الماسِ من

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ

میدانی محبوبم 

تو برایم مثل یک چاییِ تازه دمِ لب سوزِ لب دوزی هستی که بعد از یک روزِ سخت و پر کار به دستم داده‌اند

که با نوشیدنش تمامِ خستگی‌ام را در یک لحظه به در میکند ...

 

آری‌.

 

تو همان آخیشِ زندگی‌ام هستی.

 

[آرامِ جان]

 

پ.ن: بهم گفت دوست داری ما هم مثل بقیه پروفایل هامون رو سِت کنیم ؟

گفتم والا اگر سه سال پیش بود آره، دوست داشتم، اما الان دوست ندارم هیچ چیزیم تو چشم باشه، اومد و یه نفر آه کشید، هان ؟

امروز بعد از اینکه باهم تلفنی حرف زدیم، اومدم دیدم برام نوشته.. 

این عکس الماسی که گذاشتم رو پروفایلم‌ و قطعا برای بقیع حتی سوال داره.

برای من نمادِ توعه، الماسِ من...

منم فکر کردم من اونو میتونم به چی تشبیه کنم. چشمامو‌ بستم. یکم فکر کردم.

یاد چایی افتادم ... 

آره واقعا اون برایِ من عین چاییه، اونم از نوع چایی نباتش که هر دردی می‌گیری تا میخوری اوکی میشی :)

خلاصه عکس پروفایلم‌ به عکس یه چایی اونم لبِ دریا که منو یاد شهری که اون الان توشه میندازه، تغییر یافت ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۴
خانمِ سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">