یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





شیرین سخن

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳ ب.ظ

با تو دنیایم عوض شده شیرین من.....

من با تو به ایمان خدا رسیده ام.

تو توحید منی......

از دست دادنت کافرم می کند.

کافری که راه ایمان را از بهر چشمان معشوق خویش گم کرده.

ببین معجزه هدایت چشمانت چگونه من را این سو و آن سو می برد.... 

 

#الماس_من

 

پ.ن: اینو برام فرستاد و من بعد از خواندش اشک تو شمام حلقه بست ...

خدایا شکرت، خدایا کمکم کن بتونم زکات این عشق رو درست بجا بیارم .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۴
خانمِ سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">