یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین

یادداشت‌هایی (شاید) برای فردا :)

وبلاگ شخصیِ خانمِ سین





ساعتِ عاشقی۱۹:۰۰

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴ ب.ظ

ساعت های عشق بسیارند.... و چه محدوده های کمیابی.... که دل در آن به تلاطم می افتد..... به دام می افتد...... به هیجان می آید...

و آن محدوده های نورانی......

زمانی است

که من و ستاره سهیل آسمانم

با هم خلوت می کنیم

و از هر دری سخن می گوییم و حرف میزنیم

و....

دعا می کنیم که تا ابد برای هم بسوزیم

و......

دلتنگ می شویم و پنهانش می کنیم.... بهانه می گیریم

و....

فراموش کار و دست پاچلفتی می شویم

و....

تبریک می گویم...... ما عاشق شده ایم

ما به دروازه جدید ایمان رسیده ایم.... شاید به تکامل توحیدی قرآن... ًوَ خَلَقْنَاکمُ‏ْ أَزْوَاجًا" "

ما به آسمانی رسیده ایم که دروازه امید و رحمت است..... و کلید آن محبت و قلب است..... دو انسان عاشق..... دو روح پاک هستند که باید پاک باقی بمانند.. تا ثمره عشق آنها باعث زیبایی دنیا شود...

و حال خطاب من به توست

ای نور چشم من

ای ترانه صبح پر نشاط من

امید و نشاط را تنها در چشمان پاک و زیبای تو

باید جستو جو کرد

پس....

روا نیست در شهر عشق به آیه های آن کافر باشیم.... ایمان به چیزی که قطعا آن را حس کردیم..... و حس خواهیم کرد...... و تمام من...... و تمام تو..... متعلق به شهر عشق خواهد بود.... چه کافر باشی.... چه مومن.... تو در دام بلای این شهر گرفتاری.... چه گناه کنی چه ثواب..... تو زیر باران های این شهر.... به یاد یارت غمگینی...... و اگر با تو در حال قدم زدن باشد..... راضی و خوشحال...

#آرامِ_جان

 

پ.ن: هرچقدر که من انشام بده، انشایِ اون معرکه‌س:))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۳
خانمِ سین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">